perjantai 22. heinäkuuta 2022

Kello 1.35 katsoin ikkunastani kun tuli jengiä festareilta nuoria enimmäkseen käveli niitä paljon kävelytietä pitkin. Olisi ollut mukava olla mukana tapahtumassa.

Paljon oli ollut porukkaa festareilla katsoin kun käveli porukkaa paljon sieltä pois. Heräsin ääniin kävelytieltä talomme vierestä. Kyllä olisi mukava olla nuorison mukana kun ne minulle rakkaita ovat. Minä vaan jumitan tälläisessä sairaiden paikassa vuodesta toiseen. On elämäni niin pilattu vuosia etten enää koe mitään. Miksi UNIVERSUMI ON MINUT HYLJÄNNYT.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...