maanantai 1. elokuuta 2022

Heräten kello 2.40 vielä hetkeksi unta ja jumpille kello 4.15. Tarinaani tälle aamulle.

Hyvin nukkuneena taas sen aikaa mitä nukuin turhan aikasin heräten. Onneksi menin vielä nukkumaan ensimmäisen herätykseni jälkeen ja nukuin hetken. Kyllä vieläkin unen saisin kun vaan malttaisin mennä sänkyyn. Mutta aloin juttelemaan JUMALAN kanssa herättyäni olen rukouksessa väkevä. Rukoilen koko ihmiskunnan puolesta että loppuisi sodat ja kauhu maailmasta. Mutta kun se piru on niin juoni ja hallitsee ihmisen mieltä se on niin juoni veijari että saa se ihmiset pauloihinsa. Mutta pahuus pitää hyvyydellä poistaa ihmisen mielestä. Onhan JUMALAN rakkaudessa niin hyvä vaeltaa kun tietää taivaspaikkansa lunastaneensa. Säälin teitä sen toisen tien valinneista sillä se ikuinen kiirastuli ei mukava paikka ole.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...