perjantai 9. syyskuuta 2022

Päivä mennyt hyvin jumpattu pyöräilty seurusteltu porukan kanssa siivoukset tehty talossa.

Ilta joutaa kohta untenmaille, on niin mukava nukkua unia nähden, mitkä eivät välttämättä hyviä unia aina ole sodista johtuen. Sotaa ja kauhua maailmassa mullistuksia kuivuutta, tulvia, ihan maailman lopun aikaa eletään. Mutta toivotaan että saa hyvät ihmiset voiton sodista. Jos olisi jotain vielä pelastettavissa maailmassa. Onhan se kumma että tämä maapallo mikä piti paratiisi olla tuhotaan nyt kaikella tavalla. Nyt sammutan koneeni ja alan nukkumaan että jaksan valvoa untanne yöllä. HYVÄÄ YÖTÄ KANSAKUNNAT KAIKESTA HUOLIMATTA. TEHKÄÄ NYT PARANNUS JA LOPETTAKAA PALLON TUHOAMINEN SODILLA JA KAIKELLE MUULLA PAHALLA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...