torstai 15. syyskuuta 2022

Päivä mennyt niin hyvin kun voi vitutuksilla pakkolääkityksillä talossa. Minulla menee turhana aripiprazol 20 mg aamusta sekä illasta olantsapiin 10 mg. Sairastun lääkkeistään olen väsynyt niistä ja huonolla fiiliksellä.

Kumma että pakotetaan minut syömään semmoisia lääkkeitä mistä olen sairastunut pahasti Ohkolan LITIUM 1800 mg oli pahinta myrkkyä. Mikä perkele on henkilökunnan motiivi minutkin sairastuttaa pahasti. Kysyn sitä teiltä vaan, selittää hoitajat paskaa että lääkäri määrää miten saatanassa voi lääkäri määrätä puhumatta potilaan kanssa mitään. Sanoi suoraan venäläinen mieslääkäri Ohkolan osasto 30 kolmen suomalaisen hoitajan läsnäollessa määräävänsä minulle LITIUM lääkkeen suomalaisten hoitajien puheilla. Eli miksi saatanassa selittää hoitajat paskaa että lääkäri määrää. Kysyn vaan mikä on hoitajien motiivi kun eivät todellakkaan ole olleet mitään ruudinkeksijöitä monetkaan. Toiset ovat olleet kapakassa töissä kuka suutaria kuka taksia ajanut ja nyt ovatkin yhtä äkkiä sisarhento valkoisia olevinaan. Kysyn vaan missä on herkällä mielenterveys ja päihde alalla uskovaiset hoitajat. Ne kun JUMALAN RAKKAUDELLA hoitaisivat herkkiä ihmisiä. Työnnetään tässäkin talossa hirveät määrät lääkkeitä ihmisiin. Minä parantaisin ihmisiä rakkaudella mikä näissä taloissa ei kosketa ketään ei potilaita eikä henkilökuntaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...