lauantai 17. syyskuuta 2022

Päivä taas lusittu niin sanotusti tällaisessa palvelutalossa. Kyllä on kaipuu jo omieni luokse sotureiden. Aamujumpat tehty ja salillamme käyty treeni tekemässä.

Tein jo aikaisin sellijumpat ja kahvakuula treenit. Päivällä kävin vielä talomme salilla tein siellä punttitreenit. Hauista ojentajia sekä taljaa kevyt treeni tuli tehtyä. Mutta piti vaan salille päästä vaikka meinasin pitää vapaa päivän tänään, kun tein pari päivää isoilla painoilla treenit lepo on välillä hyväksi. Proteiini juomia olen juonut harvase päivä on siinä 0.33 d purkissa 28 gr proteiinia se on aika paljon. On proteiini tärkeää ihmiselle varsinkin treenarille ja vanhenevalle henkilölle. Treenaan nykyään aika usein talomme salillakin neljääkin kertaa viikossa käyn salilla. Teen myös huoneessani kahvakuula treeniä jokapäivä, teen myös muita jumppia etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja muita vatsa liikkeitä. Hyvä päivä on ollut ainoa huono puoli on pakkolääkitys aripiprazol 20 mg aamusta väsyttää minua niin saatanasti tommoinen pakkolääkitys pilaa se koko elämäni. Illasta pitäisi vielä ottaa Olantsapiini 10 mg. Siitä olen ihan tokkurassa yöllä ja väsynyt heti aamusta. Olen nyt täällä yrittänyt syödä lääkkeet kun on se noin pieni lääkitys.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...