sunnuntai 11. syyskuuta 2022

Sellijumppia tehden heti aamusta 3.30-3.55 välisenä aikana. Tein 130 nopeaa etunojapunnerrusta mikä on ikäiselleni hyvä tein myös muuta jumppaa.

Meni kerralla 130 etunojapunnerrusta lisäksi tein vielä pari sarjaa 90 toistoilla punnerruksia tein myös hyvät lankutukset ja venytteyt siihen päälle. Tuli taas niin hyvä olo jumpilta, alkoi kyllä väsyttämään aikainen herätykseni joten käyn vielä nyt nukkumaan pariksi tunniksi. Olisiko taas täyskuu mikä herätti aikasin minut. Jatkan tarinaani unien jälkeen nyt nukkumaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...