keskiviikko 19. lokakuuta 2022

Heräsin 23.30 virkeänä jäin pystyyn kirjoittelemaan kynällä ja koneella. Kohta vielä nukkumaan tarinaani vielä tähän.

Ajoissa illasta nukkumaan ja heräten yöllä 23.30 kirjoittelemaan kynällä ja koneella tekstiäni. Vaihtui juuri äsken uusi vuorokausi nyt tarinaani 20,10.2022. Nyt vielä nukkumaan hetkeksi tulee muuten pitkät tunnit valvoessa. Kävin eilen Turkkilaisessa kuppilassa jouduin puhaltamaan alkometriin tullessani takaisin näytti nollaa sanoin ettei se enää näy siinä. Kävin myös kirkon kahviossa syömässä piirakan palan ja jäätelön. Oli mukava rentouttava reissu kävin myös apteekissa hain olntsapiini 5 mg. Tiputettiin lääke pieniin pystyy täällä kieltäytyä lääkkeistä mutta alkoi osaston johtaja että panee se M. 1 tai M. 3 perään jos omilleni lähden. Helvetti kiristää se ottamaan lääkkeeni muuten hoitoon. Nyt vielä nukkumaan kun väsyttää minua vielä. Hyvät yöt koko maailman kaikkeus.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...