lauantai 29. lokakuuta 2022

Päivä mennyt hyvin kahvakuula treeni aamusta aikaisin. Siitä kaverin kanssa talomme salille, toimin kaverin personal trainerina. Se vasta aloittelee treenejä mutta on se kehityskelpoinen kaveri.

Tein aamusta aikaisin kahvakuula treenin ja sitten menimme kaverin kanssa talomme salille teimme penkkiä sekä apuliikkeitä painoilla. Kaveri vasta aloittelee salitreeniä joten pitää minun kaveria opastaa ja tsempata ettei jää sali alkuinnostukseen. Kaverilla on hyvä kroppa jos haluaa sitä treenata. Lähtökohdat sillä on hyvät riskin olonen kaveri se on. Onkin talomma sali hiljainen ja hyvä niin pääsee aina nostelemaan kun huvittaa. Alan nyt taas panostamaan treeniin enemmän kun vaan polveni kestäisi juoksun olisi lenkillä käynti ihan ykkösjuttu minulle. Olen ajatellut ottaa uinnin taas kuvioihin. Hyvällä mielellä nukkumaan vaikka pakottavat nämä syömään yhden aripiprazol 10 mg sekä illasta yhden Olantsapiinin 5 mg. Nyt nukkumaan ajoissa ja unten maille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...