sunnuntai 9. lokakuuta 2022

Päivä mennyt kämpillä vähän kipeänä leväten. Nyt aikaisin nukkumaan kun on minulla univelkaa yöltä. Huomenna aamusta liikenteeseen. Keravan murhamysteeri painaa mieltäni.

Ilta joutaa ja kohta nukkumaan ajoissa kun valvoin viimeyönä tuttujen kuoleman tapaukset mielessä. Eivät nyt ihan kavereitani olleet huumeväkeä tapettu kaverikin. Noissa piireissä henki on höllässä kun paskaa tekee se kyllä kostautuu. Minua vaan aina harmittaa kun tätä aikaa menee kuka vaan ystävä tai vihollinen. JUMALANI vaan kaataa vihollisiani kaiken aikaa menee niitä. On JUMALA pitkämielinen mutta aikansa kutakin. Se antaa paljon mutta ottaa myös kaiken kun vähiten sitä odotatte. Ikäviähän ne on kuoleman tapaukset toiset itkee toiset nauraa kun menee jengiä. Minä nyt olen hautausmaan mies olen tottunut kaikkeen on kuolema minulle tuttua. On ihminen pahin peto myös toinen toiselleen siksi saavatkin mennä. Eipä paljon ikävä tule minulle tai läheisille paskaa tehneiden kuolema. Se on hyvä kun monet tajuaa ennen kuolemaansa mihin helvettiin ovat menossa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...