perjantai 28. lokakuuta 2022

Päivä on mennyt hyvin. Poikaani hoidin 7 lapselle tärkeintä vuotta. Hylkäsi maailma minut kun raha ratkaisee .Ja leivotaan maamme asiat uuteen uskoon.

Oli aamun askareet kuulemma polin mukaan minun ei tarvitse syödä lääkkeitä. Mutta tuli talon yksikön johtajalta kova kommentti että tarvisee minun syödä pieni määrä lääkkeitä 10 aripiprazol sekä illasta yksi 5 millin olantsapiini. Helvetti että talo kiristää tommoisilla ukaaseilla. Mutta menee joku päivä lääkitykseni. Vointi heti huononi mutta tokenin itse. Nyt kone seis alkaa väsy painaan. Hyvää yötä kanasakunnat SIUNATKOON JUMALA ELÄMÄNNE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...