lauantai 10. joulukuuta 2022

Hieno ilta eilen kuuron hautausmaan miehen kanssa mikä itse olen myös. Romani poikien kanssa ajelimme.

Lähdin palvelutalolta kylän kapakkaan tapasin kuuron hautausmaan miehen pidimme kylän kapakassa hauskaa. Oli vaan karaokessa huonoa musaa, mutta kun tuli Romani nuoria sinne alkoi musiikki kuulumaan kauniilla äänellään lauloivat karaokea. Lähdin romani nuorten kanssa autoilla jonhon kylään missä tiemme erkanivat. Tulin aamuyöstä asunnolle nukuin hyvin aamuun asti Pahus kun puhalsin alkometriin lukemat vaikken mitään aamusta ottanut. Olivat hoitajat kilttejä sain jäädä sisään kun vaan huoneessani pysyin. En aamutokkurassa löytänyt heti lompakkoani suljin tilin mutta helkkari löysinkin lompakkoni liivien taskusta. Kumma kun puhalsin vielä päivällä lukemat toi hoitaja L. ruuan huoneeseeni kun täällä on nollaraja. Piti minun saada vähän rentoutua, oli mukava romani porukka. Joku sanoi että miten uskalsin romanien mukaan lähteä. JUMALAN omia he olivat kun omia lapsieni

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...