tiistai 7. maaliskuuta 2023

Hiukan väsyneenä mutta muuten hyvällä fiiliksellä aamujumpat tehty suihku, ja hyvä aamupala syöty heräsi siinä hyvin. Kohta siivousryhmämme työt siitä se päivä alkaa.

Teki todella hyvää aamujumpat sekäsuihku siihen päälle, siitä menin aamupalalle mikä tekee aina hyvää puuroa marjoilla ja mehukeitoilla leipäviipale kalkkunalla sekä juustolla sekä tomaatilla ja salaatin lehdellä. Mehukeittoa puuron päälle ja lasiin saa vitamiinit siitä hyvin. Toki otin testo Boost ravintolisän sekä monivitamiinit ja kollgeenin sekä rautatabletin kun olen kasviruokailija. Käytän myös B-12 vitamiinia se on muisti vitamiini niin sanottu. Syötin jo nuorena porukalleni sossun muijan ollessa rakastajatterani sain kovimmat B-vitamiinit mitä apteekista sai silloin ilmaseksi sossun piikkiin. Syötin pojille 6 tablettia päivässäkin niitä kun minulla oli niitä kaappi täynnä kun ilmaiseksi niitä sain. Olen tiennyt jo äidin maidosta B- vitamiinien tarpeellisuuden ryypätessä. Olen syönut itse aina vitamiineja kun allergikko olen söin B-vitamiineja aina ryypätesssä. B-6 ja B- 12 ovat silloin erittäin tärkeät. Toki ravitseva terveellinen ravinto on tärkeää välillä vaan on ollut elämässäni ettei ole oikein ruokaa ollut. Linnoissa oli aina minulla ylimääräistäkin kun minulle huolto pelasi keittiöiltä ja jengi salakuljetti minulle keittiöiltä mitä vaan halusin. Kohta alkaa meillä siivousryhmämme sitten olisi minulle kaverini Maran kanssa tapaaminen kylän tanssisalin ravintolassa. Se on mieluisempi paikka välillä kun kylän kuppila missä aina kaljasiepot örveltää välillä ei niitä jaksa kuunella on siellä kantaporukka fiksua rentoa porukkaa välillä vaan alkaa joku örveltämään. En aina jaksa sitä kuunella siksi viihdyn tanssisalin ravintolassa kun se on ruokapaikka siellä ei koskaan kukaan örvellä jurrissa. Olen käynyt siellä katsomassa ja kuuntelemassa tansseja kivaa musiikkia kuunnellen kun siellä bänditkin soittaa. Toki on siellä vanhempaa porukkaa tansseissa mutta mukava rento ilmapiiri siellä on osaa vanhemmat ihmiset käyttäytyä melko kaikki. Nyt siivousryhmämme hommiin soitti juuri kaverini vaimo on se selvinnyt korona viruksesta alkaa se kohta taas salitreenit. Palataan asiaan siunattua päivää maailma kaikesta pahasta maailmassa huolimatta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa meni taas t...