lauantai 27. toukokuuta 2023

Huomenta maailma aamusta heti maailmanpolitiikan arkipäivää.

Nukuin vielä toista tuntia mikä kyllä hyvääkin teki, kun olin väsynyt maailman tilanteesta. Sotaa ja kauhua kaikkialla mailmaa palaa. Miksi näin sallitaan tapahtuvan. No nyt mennään vain näillä ei muuta voida, kärsitään vaan me herkät niin pahoin. Vedän sellijumppia joka aamu tulee niistä hyvä olotila jumpata. Vähän tökkii ajatus kun otin eilen illasta yhden olantsapiinin. On toi kemia minulle niin hirveetä myrkkyä ne on. Ja pakotetaan minutkin terveenä sairastumaan niistä myrkyistään mitä lääkkeenä pidetään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...