sunnuntai 18. kesäkuuta 2023

Hyvällä fiiliksellä talossamme kun ovat uskovaisia henkilökunta ja varmaan JUMALA läsnä asukkaidenkin elämässä. Ei ole pahaa henkeä ilmassa minkä me herkät vaistotaan.

On silloin ilmapiiri ihan toinen mikä oli esimerkiksi mistä tulin tänne Hannunmharjun palvelutalossa. Siellä ei voinut puhua mitään puuttui yksikön naisjohtaja aina puhumisiini. Ihan sairas paikka se oli toki minua varoitettiin sinne mennessä jo ulkopuoleltakin ja sisältä henkilökunnasta. Alkuun meni ihan hyvin kehuivat minua paljon kun vedin biljardit ja punttisalia sekä pelasin porukan kanssa lautapelejä siellä. Ja tein talomme töitä ahkeraan ja autoin muitakin. Mutta oli potilas kantakin todella vittumaista sotkien parvekkeenkin ihan tahallaan täysiä kyrpiä ne olivat. Ja minäkin jouduin siivousryhmässämme siivoamaan parvekkeitakin. Ajatelkaa nyt henkilökuntaa kun valehtelemalla minulle kaksi varoitusta järjestettiin. Olen siitäkin kirjoitellut paljon jouduin taas yksikön naisjohtajan ja yhden nuoren hoitajan puhutteluun kun olin sanonut oikeasti hulluille parvekkeen sotkemisesta sadoilla jämillä muutamaan tuntiin. Kyllä oli todella sairas paikka sekin mesta lukee siellä käytävällä kissankokoisilla kirjaimilla että koti mikä tekee huomisesta paremman. Niin se vissiin luki kyllä se on kukkua tommoisessa paikassa. Positiivisuus lisää positiivisuutta mutta kyllä oli naisyksikön johtajasta positiivisuus kaukana.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...