lauantai 17. kesäkuuta 2023

Ilta joutaa hyvillä mielillä tälle päivälle. On talossamme paljon parempi ilmapiiri kun oli Tikkurilan Hannunharjun paikassa. Mutta aikansa kutakin kyllä se olikin majatalo.

Mutta nyt mennään näillä ovatkin tämän talon henkilökunta uskossa kuka sitten mitenkin. Ainoa mikä pahasti mättää on talossamme tapahtuva pakkolääkitys miohin minun pitää nyt alkaa paneutumaan kovalla kädellä. Sillä tämmöinen päeli ei vetele haluisin että pyhä henki koskettaisi ihmisiä. Mutta rassaa niin pahoin tämä pakkolääkitykseni. Olen ollut masentunut pojan äidin takia ja alkoholisti olen mutta on masennukset hävinneet kun pojan äiti löysi miehen itselleen vuosia sitten. Hoidin poikamme lapselle tärkeimmät 7 ensimmäistä vuotta. Nykyään taitaakin äiti kumma vaan ollakkin niin ihana hyvä mamma. Ei poika välitä yhtään minusta vuosiin ei mitään yhteydenottoa ei edes lapsiltaan.Ei 60 vuotis tervehdystä ei isänpäivä terveisiä ei mitään yhteyden ottoa. Jouluna ei edes lapsensa ottanut yhteyttä. Eli minut on kaikki hyljännyt ei kukaan lapsuuden tuttu ole yhteyksiä pitänyt.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...