perjantai 2. kesäkuuta 2023

Kitu tunti lähti aamupalaan mikä on kello 9 kello on nyt 8.11. Lähtee taas kone käyntiin kun saa aamupalan. Elämäni Tarinaa Alfa ja Omega Alku ja Loppu.

Nukahtelin vielä aamusta pari kertaa näin jänniä unia unessani. Kyllä onkin jo nälkä pitkän yön jälkeen, minulle on kunnollinen aamupala päivän tärkein ateria. Kohta päästään aamupalalle ja siitä menen vieressä olevan sairaalaan hakemaan herkkuja. Lupasin tuoda yhdelle nuorelle naiselle suklaata. Ostan proteiini juoman mikä on kyllä siinä sairaalan R- kioskilla yli 3 euroa. Ostan myös energiajuoman sekä jotain purtavaa. Pitää nyt alkaa panostamaan hammaslääkäriin itseään. Kun vuoden odotin yhden hampaan laittoa. Lähden heti liikenteeseen kylille kun syön aamupalan. Jos jotain mukavaa tulee vastaan tulen ostoksilta niin lepäilen koko päivän. Palataan asiaan myöhemmin haen kyliltä aiheita kirjoituksiini.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...