sunnuntai 23. heinäkuuta 2023

Päivä taas mennyt hupia junnaa asiani paikallaan. Idealokini pitäisi toimia ja levitä ihmisestä toiseen. Silloin saisin koko maailman tasapainoon. Voisi tämä maapallo vielä selvitä kun kaikki puhaltaisivat yhteen hiileen.

Mutta sota ja kauhu mullistukset hallitsee, ihmiskunnan tuhoa kohti menemme. Mikä on ihmisiin tullut toki sotia on ollut aina, mutta tuntuu idiotismia olevan nykyään paljon. Mutta nyt mennään näillä ikuisuuden kirot painaa päälle. Uskotaan että pahemman jälkeen palaa rauha maailmaan, kumma vaan kun ennenaikaiseen hautaan menevät ihmiset. Miksi syntyy ja kuolla jos vielä nuorena menevät, taivaan temppeleihin nykyään niin harvat ovat paikkansa lunastaneet. Onhan tämä minunkin maanpäällinen helvettini kilvoitteluni kestänyt kauan. Rahaa kun minulla oli sai rakkautta niin paljon kun ammensi ei tehnyt mieli dokata niin paljon sai pitää hauskaa rahalla. Kun rakkautta ei ole raha ratkaisee ihan kaiken, sen konkreettisesti kokeneena. Kun köyhä olin en saanut mitään mistään mutta rahalla sain kavereita ja kaikki mitä halusin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...