sunnuntai 2. heinäkuuta 2023

Väsyttäisikin minua vielä kissa nukkuu vieressä sängylläni. Vedin sellijumppia äsken nyt koneella juttua.

Olin hetken kissan vieressä sängyssä mutta nousin tekemään sellijumppia. Varjonyrkkeilyäja etunojapunnerruksia sekä lankutuksia. Tein myös jalkoja sekä vatsaa koko kropan teen. Kissa nukkuu leppoisasti on sen hyvä nukkua kun on rauhallista ympärillä. Minäkin aina rentoudun kun on kissa kämpillä vahditaan siinä molemmat. Nyt alkaa väsyttämään kun kirjoittelen, jos nyt menisin vielä kissan viereen pötkölleni, tunnin tirsat voisi tehdä hyvääkin. Palataan asiaan kunhan vaan saan taas runosuoneni kukkimaan ja alkaa tulemaan tekstiä suoraaan ajatuksen mukana. Siunattua tätäkin päivää kaikille kansoille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...