maanantai 14. elokuuta 2023

Heräten kello 4.10 oli vähän katkonainen yö kaveri kävi röökillä usein. Nyt kumminkin melko hyvin nukkuneena ylös sängystä. Tarinaani heti aamusta.

Lääke väsyttää ja vituttaa vaan pahoin heti aamusta. Kun luulin tätä paikkaa uskovaiseksi paikaksi missä minua ei kyllä lääkitä sairaaksi. Mikä onkaan tämän talon motiivi siihen että lääkitään myrkky lääkkeillä minutkin terveen sairaaksi. Minulle ei sovi mikään lääke sen olen näyttänyt monessa paikassa olen ollut syömättä. No kummasti vaan on tämän talon henkilökunta kaikki sairaita kuka mitenkin. Minulta on JUMALANI parantanut migreenin, astman pahat allergiat, masentuneisuuden ja ja pahan viinapirun. Miksei teidän usko ole niin vahvaa että paranette sairauksistanne niin kun minä olen parantunut. Miksi siis minut terveen myrkytätte sairaaksi mikä on siihen motiivinne. Minä olen parantunut JUMALANI armosta monista sairauksista ja henkilökunta sairastaa kuka kuulemma mitäkin. Miksi siis minutkin yritätte sairaaksi tehdä, minkä lääkkeeni aiheuttaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...