sunnuntai 13. elokuuta 2023

Heräten yöllä kello 2.10 uneni herätti minut ja joku vaisto. Kun oli taas Heikki rullaattorilla vessa reissulla herään joka yö Heikin liikkuessa. Joku vaisto minut aina herättää kun on liikettä käytävällä.

Nyt heräsin taas aikasin kello 2.10 Heikin vessa käyntiin ei se mitään ääntä pidä mutta vaistoni vaan minut herättää. Toki nukahdan heti uudestaan kunhan vaan maltan mennä sänkyyn uudestaan. Veroittaa vaan lääkitykseni untani ja koko hyvinvointiani vaikuttaa lääkkeeni niin paljon tekemällä minut kipeäksi. Menee minulla aamusta 10 mg aripipratsol lääke ja illasta toinen myrkky olantsapiini 20 mg. Olen tokkurassa niistä lääkkeistä kyrpä ei toimi spermaa ei tule ja muutenkin olen ikään kun sairas lääkkeistä. Kun minulle ei sovi mikään lääke eläimen vaistoni häviää minulta täysin. Taistelen koko yön lääkkeen vaikutusta vastaan. Niin ikävä olo niistä tulee on minulla lapra nyt viikolla varmaan hyvä niin saan puhuttua lääkket pois. Kun saatana mitä helvettiä se kuuluu kenellekkään idiootille hoitajalle minun lääkkeeni ja vielä idioottimaisemmelle lääkärille kuka on vastuussa todella sairaista hoitajista. Niin paljon pahaa nähneenä hoitohenkilökunnsssa ihan sadismia sekä niin saatanan paljon tyhmyyttä. Kun firmani sanoo että tyhmyydestä sakotetaan. Ja sen vaan takaan ja alleviivaan että suomen hoitohenkilökunta vielä paljastuu ihan kaikki pahan tekemisensä minulle. Ja varmaan monelle muulle toisia vaan hoidetaan meikäläiset sairastutetaan pahoilla myrkyillä. Nyt alan vielä nukkumaan kello on 2.47 eli yötä menemme ja väsy painaa silmiäni. Hyvä yöt kaikesta pahasta huolimatta kaikille kansoille. Jumalan siunaamana menemme ihan kaikki. ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...