sunnuntai 13. elokuuta 2023

Päivä mennyt hyvin kaikesta lääkitsemisestä huolimatta mikä kyllä päätäni rassaa. Kylillä käyty rannan kuppilassa otin 4 senttiä lääkettäni konjakkia ja söin jäätelön kulhosta.

Olisi kaikki todella hyvin kun ei menisi minulle lääkkeitä mistä sairastun. Siksi todella ihmettelen tämänkin talon henkilökuntaa kun piti nämä olla uskovaisia kun on samaria yhdistyksen paikka. Kun ikävä vaan minun uskovaiset eivät minua myrkytä sairaaksi lääkkeillä. Haluaa ne että toimii pääni täydellä teholla kun heille puhun ne kuuntelee vaikka tunteja minua ja minä heitä. Ei enkelini viihdy tälläisessä seurakunnassa missä minua lääkitään väkisin. Uhkailemalla saavat minutkin syömään lääkkeitään mitkä ovat täysin myrkkyjä. Ikävää mutta totta ei tässä talossa pyhä henki kosketa ketään mikä onkin todella ikävää. Kun minussa on ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI. Kumma vaan tosiaan että kaikki ovat henkilökunnasta sairaita ihmisiä. Kenellä on mitäkin sairautta siksikö ne minutkin sairaaksi lääkitsevät. Muuten en kyllä millään ymmärrä näiden motiivia terve ihminen sairastutetaan lääkkeillä. Ja mitään ei tapahdu asian eteen minun viisauttani ei talossa ymmärrä kun yksi vanhempi merimies. Sen kanssa on mukava heittää läppää vaikka sekin alkaa vanha kaveri olemaan. Olen puhunut sairaalle henkilökunnalle että pitää olla usko vahva. Minä olen selättänyt Mikreenin, astmat pahat allergiat, masentuneisuuden viinapiru on päästäni kuollut pitkällä hupituomiollani. Kuka apua saa osaa sitä myös antaa tämänkin firman lääkitys vaan vie fiilikset maihin. Kun jo selkin samarian sekopää Antti kokin takia jouduin syyttä jorviin eristykseen ja sieltä venäläisten käsiin kellokoski ohkolaan missä minut lääkittiin pahasti sairaaksi. Lukekaa siitäkin myrkyttämisestäni ja kenestäkään en saa apua asiaani. Pitää saatana saada syylliset tilille ja pahaan kidutukseen vaikka ISRAELIIN. Miksihän tämän talon henkilökunta haluaa kaiken pilata lääkkeillään. Eikä meinaa monetkaan kuunella kun omaa ääntänsä puhuu yksikin nainen koko ajan ruokapöydässä sitten se vittuilee että minä puhun. Puhun viisauden sanoja lääketieteestä sun muista poliittisistakin asioista. Mutta huomaan oikein kiristäväni jonkun pinnaa viisauksillani. Helvetti minua ei yhtään kiinnosta mitä makkaraa taas syödään ja mitä ruokaa taas tehdään. Olen sanonut täällä ettei ihminen elä pelkästä leivästä vaan kaipaa se myös hengen hegemoniaa, tässä talossa jengi jumittaa aika paljon kämpissään. Ei tunnu tässäkään talossa oikein jengi raitistuvan. Kun lähti kuulemma useampi kaveri liikenteeseen. No onhan tämä meille toivottomillekkin asunto, vaikka jumitetaan tässä kun paska junttilan tuvan seinässä. Minä kävisin mielelläni vankiloissa ja muuallakin saarnaamassa ihmisille, puhun tätä aikaa en mitään raamatun höpinöitä. Kaikki on maan päällä ei taivaassa ole mitään paratiisia eikö teitä kukaan nosta mihinkään taivaisiin. Tämähän maailma on taivas kunhan vaan pahuus hallitsee kaikessa. Siksi teette tästä monille helvetin. Elämä on kiertokulkua uudesti syntymää miljoonia vuosia vanhaa elämää. Kuka sitten uskoo mihinkin, raamattu uskovaiset vaan ovat tehneet minullekkin paskaa aika paljon. Uskokaa kuka mihinkin minä uskon intiaaneihin ja muihinkin alkuperäis kansoihin. On heille JUMALANSA lähellä kun taas nykyihmiset ovat ihan sekopäitä. Katsokaa nyt maailmaa ihan sekopäistä kaikki, laaja taivaallinen sotajoukkoni kyllä todella ihmettelee toimintaanne mikä järki siinä on sotaa ja kauhua kaiken aikaa. No ydinsodan jälkeen jyvät karsitaan akanoista. Onneksi ammuin vaan sodassani isot rotat pienet säästin ja otin kotieläimeksi. Kuulemma torakotkin jää henkiin ja varmaan miljoonia vuosia olleet eläimet mihin ei evoluutio ole vaikuttanut.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...