torstai 3. elokuuta 2023

Päivä mennyt talolla ollen roskia tyhjennellyt auttaen yhteisön hommissa. Yö joutaa kohta lähden unessani kiertämään maailman ääriä.

Irtoan unessani ruumiistani ja kierrän ikuisuudesta ikuisuuteen maailman ääriin. Olen unissani ihan erimaailmoissa mutta aina vaan palaan tähän tyhjyyteen. Intiaani ratsastaa aina ilman satulaa samurain henkikin elää minussa. Elän unissani ihan eri aikaa ja eri aikakautta. Tulee tiikerin henkikin läsnä minua öisin. Nyt kone seis ja nukkumaan kunhan vaan on taas rauhallinen yö, kun toi yksi kaveri ei syö lääkkeitään kulkee se vissiin yölläkin. Ainakin on kulkua yöllä jonkun verran ehkä tupakalla käyvät porukka. Mutta hyvin olen nukkunut sen aikaa kun nukun. Otan välillä päiväunetkin mitkä hyvää tekeekin minulle. Kello on nyt 22.21 sammutan nyt koneeni ja alan nukkumaan. Katson nyt jos taivaan isä antaa minulle unissani asiaa maailmalle tulevista ja menevistä. Kirjoitan asiani yöllä paperille ainakin ja koneelle aamusta. Hyvää yötä maailma ja kaikki kansakunnat. Siunattua yötä kaikille kansoille ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...