tiistai 26. syyskuuta 2023

Nukkumaan illasta noin kello 21 maissa herätykseni viimeisen kerran kello 5.25 hyvin levänneenä. Kynällä kirjoitellen tarinaani ja nyt koneella tekstiäni.

Tutkintani jatkuu suomen touhuista palvelukodeissa ja koko sairaanhoidossa. Pitkään tehneenä tutkintaani alkaa jo olemaan työni loppusuoralla niin paljon paljastaneena. Tuntuu olevan paikat vaan kaiki kompuksessa keskenään toinen toistaan pahempia paikkoja tullut vastaan. No hyvä että sai nukuttua pitempään tänäyönä tuli minulle normi tunnit unta. Sain nukuttua univelkoja pois toki vieläkin väsyttäisi minua. Menen kohta vielä hetkeksi pötkölleni jos vielä pienet tirsat ottaisi nukkuisin pari tuntia vielä. Palataan tarinaani kunhan olen tirsat vielä ottanut. Hyvää ja siunattua alkavaa päivää koko maailma.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...