keskiviikko 20. syyskuuta 2023

Päivä taas lusittu kun junnaa asiani paikallaan. Tässä vaan jumitan sairaiden ja vaivaisten parissa. Sairaan henkilökunnan lääkitsemänä lääkitsee ne minut terveen sairaaksi.

Ilta joutaa yötä kohti tiemme käy pääsee unien maailmaan pois pahasta maailmasta. Elämän raadollisuus rassaa herkkää mieltäni, olisi nyt löytynyt samanhenkisiä elämääni. Olisi idealogini toiminut kun olisin saanut jengin kasaan. Mutta nyt jumitan vaivasten parissa jalattomia ja muita sairaita on talossamme. Ei sieltä kukaan nouse parrikadeille niin sanotusti. Pitäisi elämänsä aikana saada jotain aikaiseksi mutta olen yksin taistellen tuulimyllyjä vastaan. Missä onkaan Enkelini en enään löydä omiani mistään. Pitää saada järkeä ympärilleni päästä tämän sairaan henkilökunnan lääkitsemisestä millä minut sairaaksi saavat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...