tiistai 31. lokakuuta 2023

Päivä mennyt leväten pitkän illan jälkeen konjakki teki väsyneeksi. Nyt ajoissa nukkumaan univelkoja pois.

Olin koko päivän todella väsynyt konjakki teki tehtävänsä. Yleensä en siitä pienissä määrin tule kipeäksi mutta nyt meni sitä pullo huomaamatta. Ja sen kyllä huomasin aamusta, mutta nyt iltaa kohti mennessä oloni alkaa palautumaan normaaliksi söin hyvin ja lepäsin päivän. Kävimme baarissa tänäänkin mutta emme mitään viinaa ottanut vaan joimme inkivääri juomaa ja kahvia. Naiseni söi kiinalaisessa minä join vaan teen ei vaan maistunut minulle mikään. Kello on nyt 20.45 käyn kohta nukkumaan suurempia asioita tutkintaani tehdessä. Uskon että uni tulee pitkän yön jälkeen unia omista rakkaistani. Hyvät yöt kansakunnat ja siunattua yötä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...