maanantai 6. marraskuuta 2023

Hain kaupasta pari pulloa inkivääri juomaa ja join yhden pullon alkoi oloni paranemaan heti räkää tulee mutta paranee elimistäni pikku hiljaa.

Hyvä että hain kaupasta inkivääri juomia pari pulloa, join pullon ja antakaas olla parani vointini aika äkkiä. Yskin kyllä limaa vieläkin mutta sängyssä yskäni väheni, ja sain jopa nukuttua pienet päiväunet. Olikin viime yöltä univelkaa pahasti, kun koko alkuyön sain yskiä räkää keuhkoista. Ei siinä pystynyt nukkumaan kun aina kääntäessäni kylkeä alkoi toinen paikka keuhkoista toimimaan ja tummaa räkää tuli paljon. Nyt on vointini jo paljon parempi kunhan nyt vaan se pysyykin tämmöisenä. Eiköhän tässä olla parempaan suuntaan menossa ja paraneminen tapahtuu räkätaudista ja muistakin vaivoista. Toivotaan nyt että pääsen jo huomenna liikenteeseen kylille käymään. No nyt lepoa tälle päivälle siunattua iltaa maailma.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...