perjantai 10. marraskuuta 2023

Päivä mennyt hyvin pääsin pois korona eristyksestä kun vointini on hyvä pientä yskää on vielä.

On vointini hyvä pieni yskä on vielä ja väsynyt olen kun valvoin viime yön kokonaan. Pienet tirsat otin päivällä kello on nyt 21.12 pari stooria tähän ja sitten käyn nukkumaan univelkoja pois. Väsyttää kovasti yön valvominen. Nyt kone seis ja nukkumaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...