sunnuntai 17. joulukuuta 2023

Kyllä on todella hyvä fiilis kun pystyn taas nukkumaan kovan sairasteluni jälkeen. Iski joku pöpö keuhkoihin menin yöllä sairaalaan kun koronaa oli talossa käskin ottamaan sairaalassa kaikki kokeet.

Oli niin vaikea nukkua kun tuntui tukehtuvan, sain yskiä keuhkojani pihalla. On minulla niin herkät mutta isot keuhkot puhallan mittarit pohjaan. Aikoinaan meilahden allergiasairaalan uudesti koulutukseen testatessa, juoksin sairaalan rasituskoe juoksussa jyrkän mäen parhaan tuloksen kun määrätyssä ajassa piti juosta. Puhalsin mittarit niin pohjaan että joutuivat listoja teipillä jatkamaan. Siksiköhän yritetään minut myrkyttää sairaaksi lääkkeillä, en muuta ymmärrä henkilökunnan motiivin olevan. Kun on paljastettu suomen sairaan hoidossa olevaa psykopaattia ja ihan sadismia tullut vastaan. Ja niin saatanan idiootteja hoitajina, todella pahoja ihmisiä hoitoalalla. No huomenna on minulla polin tapaaminen, puhun siellä todistajani läsnaollessa ihan kaiken mitä on vastaan tullut. Ja minua uhkaamalla myrkytetään lääkkeillä mistä sairastun pahoin. Tässäkin samarian paikassa uhattiin minua talosta poistamiselle, ellen syö myrkkyjään mitä lääkkeeksi sanovat, niin huonoon kuntoo niistä menee. Ja kun tässäkin talossa ovat vissiin koko henkilökunta pahoinkin sairasta. Miksi näin kun pitäisi tämän olla uskovainen yhteisö sain jo selkin samarian yksikön paikan takia vuosien kidutusreissun jorviin kellokoski ohkolaan. Niin sairaaksi minut myrkytettiin ottivat suomalaiset kiduttajani siihen vielä venäläiset lääkärit. Lukekaa olen kertonut asiat yksityiskohtaisesti aikasemmin. Miten voi näin olla kyllä se pitää laki olla näilläkin hallelujaa uskovaisillakin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...