perjantai 12. tammikuuta 2024

Aamu joutaa kissojen kanssa touhuten ja ne ruokkien. Roskiksien tyhjennykset koko talosta aamusta heti. Tarinaani tähänkin aamuun elämästäni ja maailman politiikan arkipäivää.

Menin eilen illasta aikaisin nukkumaan jo 20.45 ja heräsin aikaisin yöllä uneni jäi kyllä turhan vähiin. Mutta otin äsken vielä pienet tirsat ja varmaan nukun tänään päiväunet. Keitin kahvit uuden talon uudelle kaverille kuka on kanssa lusinut niin kun minäkin olen 12 kertaa ollut linnoissa. Vankiohjaajana olin Riihimäen keskusvankilassa sekä seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjänä. Ikävä on minulla hyviä linnojen aikoja viihdyin linnoissa paremmin kun siviilissä missä aina jäin ikäänkun tyhjän päälle. Ja huikka tuli aina kuvioihin ja siitä takasin linnaan. Maailma palaa ja minkä sille voi sotaa mullistukia kauhua sitähän tämä aika on ihan hirveetä. Mihin tässä vielä joudutaan pahalta vaan näyttää maailman tilanne. Miksihän saa pahuus hallita maailmassa siksi olemme tämmöisessä maailmassa. No nyt mennään näillä emmekä muuta oikein voi katsotaan mihin vielä ajaudumme.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...