perjantai 26. tammikuuta 2024

Öitä maailman matkaajat hyvä päivä oli eilen Porvoon Samarian talossa. Häädöstä huolimatta kun puhalsin 0.45 promillea kun lääkkeenä otin pari konjakki paukkua.

Kävin poliisi laitoksella olisin puhaltanut siellä mutten partiota tavoittanut. Ostin lidlistä sylkytesterin ja se ei reagoinut lääke konjakkiini. Luin testeristä ettei se reagoinut alle 0.5 pormilleen. Eli tuli häätö aika hepposin perustein. Olen toki talossa pitänyt ääntä pakkolääkityksiin kun minuakin tervettä yrittävät väkisin myrkyttää sairaaksi lääkkeillään. On koko porvoon Samarian henkilökunta pahoin sairasta. Olen sanonut johtajiaan myöten että olen elävä esimerkki ihmeparantumimista. Niin monista sairauksista parantuneena. Lukeaa miten sairaaaksi minut myrkytettiin venäläisiä lääkäreitäkin käyttäen Kellokoski Ohkolan sairaaloissa. Selkin Samarian pisaran sekopää paikan takia. Sanon vaan että asia ei jää tähän vaan raha voisi vaihtaa omistajaa, mutta sen vaan sanon että terveyttäni eivät pysty ostamaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...