keskiviikko 31. tammikuuta 2024

Päivä mennyt melko mukavasti ilta joutaa kohta lähden taas vaeltamaan aavoille preerioille unieni mukana. Poistun ruumiistani henkieni pariin.

Nautin vaeltaessani henkieni parissa kuolleet tulevat uniini kutsuen minua mukaansa henkimaailmaan. Irtaudun ruumiistani kuolleitten henkien mukana eri maailmoihin. Siksi on mukava nukkua, ei jää minusta jälkeen kun ruumiini mihin palaan unistani. Pahaan maailmaan palaan takaisin mikä joskus harmittaakin. Kun henkieni mukana on niin hienoa vaeltaa. Nyt koneeni seis ja unten maailmoihin jos taas aavat preeriat kutsuu minua tai SAMURAI minussa saa vallan. Palataan asiaan yöllä kun silloin herään monesti hyvin levänneenä. Siunattua yötä kaikille kansoille ENKELIT VARJELKOON UNTANNE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...