sunnuntai 4. helmikuuta 2024

Heräsin viimeisen kerran kello 8.50 nukkumaan aloin kello 22.03 sammutin silloin koneeni. Nyt hyvällä mielellä nukuttuani univelkoja pois. Jumalan palvelusta televisiosta katsomaa.

Hyvää teki kunnon unet ptkästä aikaa nukun kyllä hyvin kun van maltan nukkua yöni. Mutta kun on yö niin otollista aikaa kirjoitella kun on niin hiljaista kun kaikki nukkuu. Ei ole silloin edes pahaa henkeä ilmassa siksi runosuoneni öisin kukkii ja tulee minulta tarinaani. Meinasin lähteä baptisti kirkkoon keskustaan, mutta taidankin pitää tänään kotipäivän. Jos katsoisimme kirkon menoja television välityksellä, jos pari vanhempaa kaveriani sitä kanssani katsoisivat. Rauhoittuu siinä mielemme ja jos saisin vielä pyhän hengen kosketuksen laskeutumaan kavereihin. Silloin syntyy heissäkin paranemista kun kummatkin polttaa tupakkaakin. Kun vielä uskovainen naishoitaja sanoo että usovaisetkin polttaa. Minä vaan sanon että se on JUMALAN TEMPPELIN SAASTUTTAMISTA. Niin paljon on tupakasta ollut harmia räkii ja köhii porukka keuhkojaan pihalle ja menee astmapiippuja monella. Ei saatana sanon minä mitä on semmoinen usko ja vielä tämänkin talon uskovaista esittävä ja vielä hoitaja sanoo tollaista ja kaverillani on sormetkin ihan mustat tupakasta. No tuntuu kaveri vähän yksitotiselta eli ei tunnu se ihan ymmärtävän asian ydintä. Kello löi 10 nyt menen katsomaan alkaako telkasta jumalan palvelus. Palataan asiaan myöhemmin kun taas alkaa runosuoneni kukkimaan niin sanotusti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...