torstai 8. helmikuuta 2024

Mukava päivä ollut Samarian talossamme. On taivaan ISÄ hyvällä tuulella kun AURINKO paistoi. ELÄMÄNI TARINAA ALFA JA OMEGA ALKU JA LOPPU.

Olen vähän väsynyt ollut tänään mutta muuten häädöstä huolimatta erittäin hyvällä mielellä. Osittain halvaantuneen kaverini kanssa jatsi noppa peliä pelaten. On kaveri moottori pyörä miehiä niin kun minäkin olen hengeen ja vereen. Tein pojastanikin mootoripyörä miehen ajeli se viimeksi kun kuulin BOMBEREIDEN kanssa. Kumma vaan kun lähdin pitkälle hupituomiolleni JOKELAN VANKILAN KAUTTA. Poika on pienempi minua enkelikasvoinen kaveri,tuli se minua tapaamaan JOKELAN VANKILAAN. Oli sillä enkelillä BOMBER paita päällään. Tuli vartija sanomaan meille että sano KAITSU pojallesi että panee paidan toiste päin. Kysyin pampulta miksi sanoi pamppu että muut pelkää taisi olla isoja körmyjä tapaamisessa. Huusin että oletteko tehneet linnoista lastentarhoja ja paita pysyi pojan päällä. Mikähän minussa pelottaa vankiloissa olin 17 vuotiaana 21 vuotiatten talossa HUITTISTEN VARAVANKILASSA pyttyläisten opissa. Löi KAPU minulle RAUHANKYYHKY TATUOINNIN RANTEESEENI. Silloin vankitoverini tunsivat POJAN SILLOIN NE TUNSIVAT ISÄNKIN ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN. Olenhan 12 kertaa lusinut kuritushuone tuomiotkin mikä loppui vuonna 75. Olen viihtynyt linnoissa paremmin kun siviilissä RIIHIMÄEN KESKUSVANKILASSA olin vankiohjaaja SEUTULAN TYÖSIIRTOLASSA olin urheiluvetäjänä. Lukekaa olen paljon kirjoitellut hurjaakin tarinaa elämästäni. Mutta myös paljon JUMALANI JOHDATUKSESTA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...