sunnuntai 11. helmikuuta 2024

Tiukoille meni mutta onneksi saimme ALEXANDER STUBBIN PRESIDENTIKSI.

Pelkäsin loppuun asti pahinta että homppeli vie vaalit mutta onneksi viisaus voitti. Uskon että paras mies voitti niin viisaita STUBB puhuu. Nyt alan ajoissa nukkumaan ja huomenna uutta PRESIDENTTIÄ JUHLIMAAN. Lähden katutyötäni tekemään vanhoja ja nuoriakin opastamaan ja muutenkin keskustelemaan maailman politiikan arkipäivää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...