torstai 21. maaliskuuta 2024

Huomenta maailma parin päivän tauon jälkeen. Suren Häätöä Samarian talosta onneksi kissamme lohduttivat minua jo yöllä nukuin kissan kanssa sängyssäni.

Toivotaan nyt että saan asunnon jostain kun vähän heppoisesti sain häädön samarian talosta. Pitää minun poistua 10.4.2024 eikä ole minulla paikkaa mihin mennä. Täytän tässä kuussa 68 vuotta ei paljon innosta jos joudun kadulle lähtemään. Kyllä oma asunto pitäisi kaikilla olla se on paha kadulta toimia jakamaan jumalan rakkautta kelpaisi siis minullekkin asunto. Kello on 4.19 ja kaikki hyvin Samarian talossa kissan kanssa valvoen talomme rauhaa. Hyvä rauhan ilmapiiri on meillä talossamme. Kissa tuli sisään ikkunastani kun kutsuin sitä nyt se lepäilee sängylläni. Menen nyt nyt sen viereen hetkeksi lepäilemään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...