perjantai 15. maaliskuuta 2024

Öitä tein juuri treenit kello 0. 10 - 0.40 välisenä aikana minulle kun ei katso treenit aikaa eikä paikkaa.

Tein käsipainoja sekä kahvakuulaa ja etunojapunnerruksia oli hyvä treeni huoneessani. Tulihan taas hyvä fiilis treenatessa kaipaa kroppani kovaa treeniä. Nyt alan sammuttamaan konettani lopetan tältä yöllä kirjoittelun alkaa aina väsyttämään koneella yöllä ollessani. Nyt alkaa silmä jo siihen malliin lupsahtelmaan että nukkumaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...