lauantai 2. maaliskuuta 2024

Päivä taas lusittu vitutuksilla kun häätö päällä ja sairaan Samarian henkilökunnan minunkin yrittämiseni sairaaksi lääkitä.

No haen nyt kovasti omaa asuntoa on vaan luottotiedoissa häikkää. Joten on siksi minun on vaikea saada vuokrattua asunto. Kyllä oma asunto olisi luojan lykky pääsisi pois pahojen ihmisten parista. Katsotaan nyt jäänkö suomeen kun vituttaa tämä sairas sekasikiöitten maa missä olen todella paljon joutunut kärsimään syyttä tuomittunakin. Linnoissa viihdyin 12 kertaa kun siellä ei minua yritetty myrkyttää lääkkeillään. Eli todella on sairasta suomen touhu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...