sunnuntai 3. maaliskuuta 2024

Vielä näin illasta tarinaani kello on 23.14 tein sellijumpat vielä illasta mitkä hyvää tekivät minulle. Omalla kropalla tehden varjonyrkkeilyllä aloittaen sekä etunoja punnerruksilla käsipainoja sekä kahvakuulaa tehden.

Taas tuli hyvä olo ja fiilis kun vedin tehokkaan treenin. Nyt alkaa väsy painamaan silmiäni, joten sammutan koneeni ja alan nukkumaan. On minulla huomenna sossumme tapaaminen joten pitää minun olla aamusta jo skarpissa kunnossa. Katson aamusta pidänkö kotipäivän vai lähdenkö tekemään katutyötäni. Mikä sekin on antoisaa duunia toki rauhoitun huoneessani kun saa rauhassa olla. Kirjoittelen paljon ELÄMÄNI TARINAA ALFA JA OMEGA ALKU JA LOPPU.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...