perjantai 26. huhtikuuta 2024

Päivä mennyt väsyneenä mutta muuten hyvin. Tein tänään aamusta keittiötöitä puuron ja kahvin keiton. Nyt tarinaani tälle päivälle nautin yksinäisyydestä.

Heräsin yöllä melko aikaisin jo kello 1.10 jäi uneni liian vähiin. Mutta onhan se päivä mennyt näinkin, nyt vaan alkaa väsymys painamaan silmiäni. Keittiötyöt kumminkin tuli hoidettua hyvin keitin puuron ja kahvit laitoimme tippumaan. Pyöräilin pitkin kyliä ja tutustuin paikkoihin ja ihmisiin.

Nyt onkin tiukka paikka ellei ala raha tulemaan tililleni. Olen ihan sippi ja on minulle monet velkaa, minun mittapuuni  mukaan aika paljonkin  Katsotaan nyt mitä teen paskasäkeille velat pitää maksaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...