sunnuntai 12. toukokuuta 2024

Äitien päivä mennyt hitaasti lätkää katsoimme yhdessä ruokalassa. Tein sanomiani sellijumppia huoneessani tiukkoja kahvakuula ja käsipaino treenejä.

En tänään mennyt ulkotelineille hallin taakse tekisi ne aina niin pahuksen hyvää. Mutta kyllä omalla kehollakin saa tehtyä hyvät treenit. On vaan salitreeni kaiken a ja o. Olen tänään tehnyt varjonyrkkeilyä, etunoja punneruksia sekä kahvakuulaa ja käsipainoilla jumpaten. Huomenna lähden aamusta ulkojumpille teen taas kovan treenin siellä. Kaipaa koko bodini kovaa treeniä, teen kovaa treeniä kovalla tempolla. Nyt otan pienet tirsat että jaksan taas pakertaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...