sunnuntai 12. toukokuuta 2024

Meni myöhäiseksi nukkumaan menoni. Heräsin kyllä aikaisin mutta torkahtelin vielä aamusta. Tarinaani tähän aamuun elämäni tarinat ALFA JA OMEGA.

Nukuin taas liian lyhyet uneni, nyt vaan nukkumaan töiden jälkeen. Täytyy levätä kunnolla ja sehän onnistuu kunhan vaan maltan mennä selälleni ja unet siihen puhdas omatunto on paras päänalunen. Kello on 7.16 työni alkaa kohta 7.30 avaavat silloin henkilökunta keittiönkin. Ja pääsen puuron ja kahvin keittoon nuorille ihmisille. Keitä talossamme on enemmistö nuorempaa kaartia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...