sunnuntai 5. toukokuuta 2024

Öitä lukijani vuorokausi vaihtui juuri valvoen vielä ja tarinaani kirjoittelemaan.

Teki tänään hyvää käydä ulkoilma jumpilla treeni vehkeillä. Väsyneenä mutta hyvällä fiiliksellä tein kevyen treenin kun väsynyt olin. Nyt käyn nukkumaan että pääsen aamusta keittiö hommiin. Alkaa silmä painumaan kiinni pikku hiljaa. Nyt siunattua yötä maailma.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...