tiistai 25. kesäkuuta 2024

Johan on taas ollut yö Sininauhan Sahatien talossamme. Kulkua yötä myöten vartija kävi pihalla. Ja yöllä paloi jotain A- rapun edessä tumma pintainen mies sammutti jotain paljain jaloin. No poliisit veivätkin tumman kaverin mennessään.

Kulkua oli yöllä ja vartija kävi pihassamme. No luulin tilanteen rauhoittuneen talossamme, mutta mitä vielä haistoin savun hajua. Menin ikkunaani näin että paloi ilmiliekeillä jotain A-rapun edessä. No soitin heti toki hälytyskeskukseen sanoin tilanteen ei hätää panivat poliisit paikalle. Veivät taas mukanaan tummapintaisen kaverin. En muuta tiedä ettei tule kulttuuri erot mukaan kuvioihin. Nyt yritän nukkua hetken kun on minulla taas aamukokkaus. SIUNATTUA TÄTÄKIN PÄIVÄÄ KAIKKI KANSAT ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...