perjantai 26. heinäkuuta 2024

Tervehdys blogini seuraajat väsyneenä mutta muuten hyvillä mielin. Tarinaani tähänkin päivään.

Eilen otin vähän kaljaa nukuin kumminkin erittäin hyvin. Rouhasin myös eilen muutaman tiukan tulehduskipu lääkkeen mitä olen saanut jalkapallossa rikki menneeseen polveeni. Oloni oli hiukan outo kaljasta ja lääkkeistä johtuva olotila. Mutta nyt mennään näillä ja toimeen tullaan. Nyt lepoa tämä päivä söin hiukan toimittajan antamaa pitsaa. Nyt otan pienet tirsat palataan asiaan myöhemmin tänään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...