maanantai 26. elokuuta 2024

Tervehdys Blogini lukijat pitkästä aikaa kovan sairastelun jälkeen.

Myrkytystila oli päällä niin että jouduin sairaalaan sydämmen takia. Pääsin tänään pois sairaalasta mihin jouduin pahan myrkytystilan takia mikä jo syämmeen vaikutti. Koviin antibiootteihin sun muihin lääkkeisiin. Panivatko kotiin kuolemaan nyt kyllä vointi aika hyvä. Kaverini kanssa kahdestaan seurusteltiin mutta sekin hävisi kun pieru saharaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...