sunnuntai 1. syyskuuta 2024

Huomenta maailma aikainen herätys minulla kaverini nukkuu edelleen. Tehoja otin heti aamusta sellijumpilla sairaala jakson jälkeen. Äkkiä voimani palautuu tehot ovat taas huipussa.

Tekihän taas niin sanotut sellijumpat hyvää minulle. Tehot hävisivätkin paljon sairaalassa ollessani, mutta pelimiehenä saan ne äkkiä taas nousuun. Käsipainoilla kahvakuulalla sekä omalla kropalla jumpaten. Saa siinä hyvät tehot otettua, toki menen tänään varmaan ulkojumpille. Hyvä fiilis taas kun saivat myrkytystilankin poistettua elimistöstäni. Sydänkin siinä kärsi jonkun verran, jos ja kun olisi ollut rahaa ei olisi varpaaani päässyt niin pahaksi. Olisin heti syänyt antibiootti kuurin. Nyt alan lopettelemaan ja alan miettimään pöivän touhuja. Palataan asiaan myöhemmin kunhan saamme aamupuuro syötyä ja kahvin juotua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...