torstai 12. syyskuuta 2024

Vielä tarinaani vaikka kohta menen vielä nukkumaan. Väsyttää sairasteluni minua niin paljon kun vaan paha yskäni antaisi minun nukkua.

Odotan koko ajan labran tuloksia että tiedän tilanteen ja saan apteekista nopeasti lääkkeet. Jos pitää taas joku penisiliini syödä. Kurkkuni on todella paha ja kipeä imusolmukket ovat suurentuneet ja kipeät. On minulla onneksi hunajaa sekä inkivääriä. Nyt lopettelen olen niin väsynyt menen pötkölleni jos vaikka uni tulisi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...