tiistai 29. lokakuuta 2024

Huomenta maailma heräten kello 3 en häiriöihin vaan muuten heräsin ajoissa. Söin lihapiirakan mitkä sain eilen ostettu viimeisillä kolikoillani hyvä niin on minulla jotain ruokaa. Otin sydänlääkkeeni ja vitamiinini ja ravintolisäni.

Katson nyt menenkö vielä nukkumaan, kun tuntuu talossa olevan jotenkin rauhallista. Edellisyönä nuori mies hakkasi kello kolme yöllä oveani pyysi narkomaani ruokaa minulta. Ei ollut sille surkimukselle mitään antaa kun kaappini oli tyhjä. No juuri sain taas unen päästä kiinni kun toinen saatanan sekopää soitti 3.30 ja kyseli minulta viinaa. Että kyllä on perkele häiriöitä tässä talossa. Aamulla olen pari kertaa nyt peräjälkeen huomannut rapuissa sotketun ja rikottu paikkoja. Yritän nyt päästä tästä sekopää talosta pois niin pian kun mahdollista. Kärsii henkinen työni niin paljon tässä talossa, on tässä talossa melko mahdoton olla itse raittiina. Pahinta kun minulta alettiin varastamaan rahaa ja tavaroita.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...