lauantai 19. lokakuuta 2024

Päivä mennyt väsyneenä muuten hyvin, sain aamusta keittiö työt tehtyä. Nyt lepoa asunnollani päiväunet otan kohta. Ruokani menee taas vähiin tiistaina on vasta rahapäivä.

Nälkä ehtii kyllä minulle tulla makaroonia on kattilassa vähän siitä saan ravintoa pariksi päiväksi. Sipulia sekaan kyllä sitäkin syö ennen kun nälkään kuolen. Tummaa leipää ja rasvaa on jonkun verran mikä on hyvä asia. Oli liikennettä illasta meidän rapussamme siksi valvoin pitkälle yöhön. Nyt päiväunille on univelkaa minulla jonkun verran. Palataan asiaan päiväunien jälkeen menee simmu ihan kiinni ja muutenkin olen ihan nuokku.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...