perjantai 31. tammikuuta 2025

Aamu mennyt nukkuen pitkin aamua mikä hyväkin on sain nukuttua univelkoja pois.

Hiljaista on blogissani ollut, yritän keksiä mistä saan ruokarahaa tälle päivälle. Köyhyys ei ole ilomme köyhät ovat nöyriä, ilman ruokaa on ikävä olla nälkä on niin ikävä tila. Toisille on vaan kalja ja viina tärkeitä mitä kyllä ihmettelen kyllä minulle on ruoka tärkeämpää kun juominen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...